Friday, March 5, 2010

penat....;(

Assalamualaikum…hurm…....lame xmenulis…sbnrnye tetibe jiwe jd kosong…jadi menulis sambil jiwe takde tu takde manfaat aku rase…so…biarkan sepi seketike….
Penat…ntah…sgt2 penat…sem last..oh…adilkah kalau aku berharap agar sem ni segera berakhir? Aku rasa tak adil kot..sbb aku tahu lepas ni pasti aku akan rindu zaman belajar yang riang gembira ni..tapi betul la…sem ni sgt2 mencabar…lebih mencabar dari sem excident aritu…betul2 menguji daya tahan emosiku! Terganggu seyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…….


Badan aku sendiri pon dah semakin kurang daya tahan…batuk tak berhenti lebih 2 bulan…symptom penyakit tingkatan satu kembali….~makin mengingatkan aku akan kematian~ semua jadi tak terkejar… aku rasa aku lalui hari-hari ni pun just let it be je…ntahla…dah tak terkontrol lagi…
semalam...ade kuiz utk KPPI...ust tayang slide utk jawab soalan..aku ke depan sikit untuk nampak lebih jelas...tapi...ya Allah...kenapa xnampak??? sblm ni elok je kalau pakai spek...semakin runsing dgn tahap kesihatan diri...huhu...

actually aku takut nak p cek....macam da boleh agak dah...huhu..sbb mase time form 1 pon mcm ni jgk..Allah...Allah...Allah....

Allah…penatnyaaaaaaaaaaaaaa………………

2 comments:

Anonymous said...

Jah..
Aku tau mu ade prob beso skrg..
Harap2 mu redha terimanyer..
Jangan malu nk cite kat aku. Aku kan kwn mu sampai bila2..


p/s: Semoga cepat sembuh. Jaga kesihatn diri molek. G la check ngn Dr takot lg teruk.

ehsas jaded said...

thanx meen syg...;)i lobiu;)