Saturday, September 20, 2014

hello cik pinky !:)

ahaaaaa... semalam cakap tak nak update dah.tipu tipu tipu...
Gila betul kan, skrg ni setiap kali kalau nak p bintulu, flight aku kompem ahad malam ke kl and senin pagi ke bintulu. Good girl! yeah!

Hantar ammar ke pra tadi. Then tatau nak buat apa dah. Tetibe tukar templete. Seronok travel sorang-sorang skrg.Main aci redah je. Tidur kat surau.Then sblm subuh p turun kat pelepasan. Pagi buta tido dlm flight, bangun-bangun dah ada kat bintulu.Magic kan? hahahaha...

But still, dalam 4 tahun ni, banyak sgt tgk pengalaman org.Dan jadi pakar motivasi. ngahaha...Diorang mintak nasihat aku sedap sgt diorang ni tatau ke aku hampeh? Lemah kat dalam tu Tuhan saja yg tau.

Antara kes yg aku xleh lupa bila ada sorg kwn satu skola keguguran.Atas nama "ustazah" suaminya telefon aku minta tolong tengok-tengokkan isterinya sebelum aku sampai. Nak tanam darah bagai..hadoi.. Seiyes mati akal.Mana aku pernah buat mende cenggini. Kuatkan smgt, baca apa yg patut, tanam blkg umah.. ketulan darah je sbnrnya.Tapi sbb dia syg sgt kat baby dia, dia panggil darah tu baby...aku pulak yg seram ngahaha... Jarak yg jauh dgn family ni mmg mengajar erti tawakal tinggi pada Allah. Tolong selagi mampu.Allohurobbi....

And then, lupaaa.... ada sorang budak cina masuk pasti kami! Kami berbalah pendapat jugak la kejap. Aku xnak terima.Takut dgn tanggungjawab yg tak tertanggung.Muslimin mmg kompem la suruh masuk je, Cakap banyak tapi yang nak handle nye aku jugak nanti. Then Mak budak tu betul2 merayu kat aku,nak masukkan anak dia, so.. aku yg nampak macam keras kepala ni terpaksa mengalah.. adehnyelah.
Tapi biasalah... bila dah masuk, yg terlebih syg kat budak-budak ni kompemla aku..ngahahaha... excited gila kot. Budak cina masuk pasti.Letakkan syarat supaya budak ni pakai tudung.Takut budak lain kompius ngan dia.Comellll sangatttt! gamba semua dalam phone..Nanti la kalau rajin edit balik letak gambar.

Banyaknye ceritaaaa... hihihi... dah dpt pasword.. mestilah tulis je keja. ngaaaaaa...
nanti sambung lagi.tadaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments: