Friday, October 15, 2010

kasih sayang yang aneh.



sekali lagi aku stuck dengan kebaikan orang.adeh.
sayang sangat-sangat.
dulu mase praktikal aku dah kene camtu.
kakak2 kat situ sangat2 baik pada kami.
sampai sekarang, diorang kontek.
sampai aku pun naik malu.
nak tak nak aku kene jugak kontek diorang,
nampak tak beradab sgt bile org yg lebih tua tanya kabar kami dulu.
adeh.
sekarang, kakak-kakak yang mengajar kafa ni.
macam ade gaye yang sama.
macam taknak lepas je aku nak posting ni.
aku pun sedih sangat-sangat gak.
aneh kan?
sekejap je aku duduk kat situ.
ngajar 3 kali seminggu.baru 2 bulan lebih
hurmmm.....
aneh kan?
macam mak aku sendiri.
wah....
kenapa selalu macam ni?
sedihnye.
oh...oh...

bestnye kalau dapat mertua yang penyayang mcm diorang syg aku kan?
hehehehe....

2 comments:

Anonymous said...

InsyaAllah...
kasihilah penghuni langit, nescaya Engkau akan dikasihi penghuni bumi..
Tahniah, Zah!!!
=)


Nisa

ehsas jaded said...

tahniah gape xtahu...;)
jgn wat thniah mcm i nk kawen gtu...
tlg cari calon sorang baru leh tahniah..
haha...
by the way, thanx!