Tuesday, November 9, 2010

terjawab sudah

salam
kegelisahan yang dialami dari pagi semalam terjawab.
dalam tengahari k.suzi mesej, suh call kpm.
aku balas la balik msj tu ckp kene tgu 15hb.
then k.suzi cakap, k.suzi da call zah, dapat sarawak, k.ida pon, da call cakap la.

walaweh..debaran mula terasa.nak call xde kdt.mintak adik share die pon xde.last2 call kinah mintak tlg die belikan kdt.thanx kinah.
call kpm.then pegawai die call balik.sah!aku dapat sarawak jugak.
fuh!

tepon mak..aku buat rilex n hepi2 je.adoih.hanya tuhan je tau camne la rase mak aku ye.
rasa aku pon Tuhan je yg tau jugak.then call kinah, aiseh...tumpah jugak airmate ni.ntah kenape.lps tu abg akak n segala bagai call.

after that buat status sket kat fb.

sbnrnya aku xtau ape yg aku rase skrg.sadis jugak la sikit.but excited pon banyak jugak.ade jugak terdetik mahu ditenangkan.tapi..terbalik pulak, terpakse pulak menenangkan orang lain.walaweh!

bingung jugak sikit2.huhu.ah...nak tak nak kene lalui jugak.so...hadapi dengan senyuman.best gile pujuk diri sendiri!

ya Allah, mudahkan langkahku, luruskan niatku, lapangkan dadaku.
ya Allah, apa yang Kau kurniakan adalah yang terbaik utk hidupku dan matiku serta akhiratku.maka bantulah aku ya Allah.
tetapkanlah langkahanku.

2 comments:

Mukminah Wahab said...

Belajar la pujuk hati sendiri terima kenyataan. Mungkin ada hikmah. mu xgi lg aku dah stat rindu dh (hahaha..tipu jer) Gud luck...

ehsas jaded said...

hehe...rindu ngaku jela meen! tq ye! aku syg ngak ke mu!