Thursday, February 24, 2011

hari ini mata saya berair dalam kelas!

assalamualaikum.

sy nak marah dekat budak2 form 1 kelas sy td.
tapi sy xdpt nk marah sbb sy puasa.
oh~~
sy xpercaya yg airmata sy blh keluar td.
dah la dlm kelas.
semua budak jadi diam.
sy bkn nk marah sgt.
cuma sy agak sakit hati.
sy cakap dekat diorang.
apa sy nak jawab dekat Allah kalau Allah tanya sy nanti
saya sampaikan Islam ke tak untuk mereka?
mereka diam lg.
sy tau mereka tak faham.
tapi..
saya harap jugak mereka faham.
sedihnya saya hari ni.
dah la lupa nak beli makanan untuk berbuka.
adeh la
malam ni sy nk kene ajar diorang mengaji pulak kat hostel.
pagi esok kat kampung.
oh~~
hujan pulek.
feelimnye perasaanku ini.
hoho.
counting da day
cuti bulan 3.
oh!
saya nak balik!

2 comments:

Mukminah Wahab said...

Alahai sian nyer kawan aku neh..piat jela telinga diorg sume tu..payah sgt nak dgr kate...hahaha. *nanti jd kes polis. bwk2 bersabar eh...

wah...balik bln 3 eh..harap dan jupe.. =)

ehsas jaded said...

diorang dop jahat meen, tapi nakal je....tp gtu la..kdg2 bengang jgk...nk marah xleh....kalu blh ngamuk xpe gop..yg berair mate tu sbb xreti nok maroh!grrrrr...hehehhehe...
i.Allah..balik kite temung..miss u...
~fasobrun jameel kan?~