Monday, August 15, 2011

menarik!

salam.
ah, pertemuan yang menarik.
walaupun pada malam sebelumnya aku tak dapat tidur.
kenapa?
sebab dia hantar mesej kat senior aku.
cakap dia dah putus asa.
dapat banyak tentangan.
dia nk stop dan tak nak apa-apa lagi.
senior tu tanya aku
ada harapan ke?
aku balas balik i.Allah.
padahal aku pon lagilah nebes.
senior tu jumpe dia tgh2 malam tu.
n tak tau lah ape yg dibincangkan.
keesokannya.
dia tetap datang.
walaupun dengan mata bengkak.
then teruskan misi asal.
subhanallah.
dia jenis searching.
takde hal untuk aku terang panjang-panjang.
cuma aku terangkan apa yang dia konfius saja.
pasal anjing.
nabi muhammad.
n aku story2 mory sket pasal kelebihan n kebaikan nabi muhammad
macam-macam jugak lah dibincangkan.
so sweet.
tell me what..
aku nak p melawat ade sorang guru ni sakit
then ajak lah dia.
alang-alang jiran tetangga
dia nk ikut, then datang rumah aku awal.
dia tgk kwn aku tgh pakai tudung.
dia nak pakai tudung jugak!
aduiyai...
aku senyum2 saje.
then bagi pakai.
to tell the truth dia memang cantik
pakai tudung lagi2 cantik.
mcam dah biasa pakai.
sangat sweet.
harap2 perjalanan kami membuahkan hasil padanya.
ameen ya Rob!

No comments: