Tuesday, December 6, 2011

bintulu-->kolumpo-->ganu-->kolumpo-->kedah-->ganu, done!


assalamualaikum.

alhamdulillah.
selamat sampai.
fuh, tak sempat nak bernafas betul la[ayat hiperbola]
n now, da boleh hibernasi kat kampung dgn sebenar-benar hibernasi.
perjalanan yg jauh menyingkap beribu pengalaman.eceh!
abis je majlis abg aku ni dia gambarnya:


then, aku meneruskan perjalanan ke key el.
fakulti bahasa dan linguistik at UM.
tgh malam tu, terus bertolak ke kedah~phew..
joli2 di pejabat along..
pastu ronda langkawi..
part tu yg best tuh!
fuh, jet lalu atas kepala wei..
mmg seram!
aku duk pk, kalau la mcm ni pun aku dah takut,
org duk negara yang perang2 tu mmg x tenteram la hidup.
kesian T_T
naik cable car pon seram gak.
fuh!
mmg duk pk mati je atas tu.
tobat aku taknak naik dah.

pastu sambut besday kak aida.
masak ikan siakap 3 rasa n puding karemel tuk dia.
kasi hepi2 sket... ^_^

pastu kak mah jerangau lak datang.
nak tak nak kena hantar diorang p jeti kuala perlis.
fuh, aku drift sorang2 balik tu, sbb nak bawak balik keta along.
adei.
but fun!hehe

akhirnya, semalam tiba jua.
aku dah tak larat lagi nak angkat tepon mak aku suruh balik.
hahaha..
padahal takda ape pun nak buat kat umah.
orang pun takda,
tp, iyekan ajelah.
balik.
sampai2, kena p amik barang kat pejabat pos..
hehe...
tQ ye ^_^
[rase sgt wanita...haha]

No comments: