Saturday, May 9, 2009

~SAYONARA TONGKAT SAKTI & HERE I COME PUTRAJAYA~


salam alaik..ni mungkin posting yg last buat mase ni..kerana..aku da nk pgi umah sewe da jap lg..hurm..kenangan bersama tongkat sakti ni xkan ku lupa..setia mengimbangi badanku tika ku tidak mampu utk berdiri! kumao(mean thanx, bhs korea)tongkat sakti..(byk kali aku jampi tongkat ni bertukar jd ferrrari..tp xberkesan..huhu)ape yg dilalui sepanjang bersama tongkat ini xkan ku lupa..ia mengajar erti sebuah kehidupan! aku kira aku sudah sembuh sepenuhnya skrg..i.Allah bersedia utk menempuh hari-hari yg mendatang..aja aja fighting!


sekolah inilah yg bakal kudiami selama 2 bulan lebih untuk menjalani latihan praktikum mengajar..doakan aku yep! semoga aku mampu untuk menyebarkan agama Allah di sana...mampu menghadapi cabaran yg mendatang dan mampu untuk menanggung beban ini..ok tata(xsempat nk jiwang sebab mase da semput..abg aku da on d way nk ngangkut barang..hehehe..lau x pnjg jgk aku mengarut ni)

p/s:Kawanku, mantapkan semangatmu ! Karena ketika kita lunak pada dunia maka dunia akan keras pada kita ! Tapi jika kita keras pada dunia, maka dunia akan lunak pada kita ! Percayalah hanya ALLAH yang mahaTahu,"sarange...:)

No comments: