Wednesday, April 7, 2010

saya boleh rasa itu.apakah??

assalamualaikum....

sy boleh rasa awak kecewa dgn sy.sy blh rasa awk tertekan dgn sy.sy boleh rasa itu. betulke rasa sy tu??

wahai kamu yg telah ku lukakan perasaan tanpa ku sedar.aku mohon maaf.kadang-kadang aku fikir aku mahu jd biasa2 saja...yg normal orgnya...jgn terlalu expect tinggi padaku.aku tak mampu.

aku akan berusaha lagi.aku akan kembali lagi.aku janji.sekali aku jatuh.aku tetap akan bangun.takkan berpaling lagi.khilafku mengganggumu.aku tahu.doakan aku sahabat!
jangan penat untuk mendoakan aku.kerana aku berbolak balik hatinya!

kadang-kadang aku benci berada di posisi ini.aku tak suka dikenali.aku tak suka diberi perhatian.inikah harga yang perlu aku bayar??? sejauh mana aku mampu melangkah sedangkan aku seorang perempuan??? perlukan bimbingan kerana akal senipis rambutku!

No comments: