Thursday, July 22, 2010

cinta dan couple tu sama ke?

assalamualaikum.

hurm...untuk merungkaikan kekusutan anda.
aku pelik betul bila orang samakan cinta dengan couple.
sama ke?
sama ke?
bagi aku tak sama.
ye!tak pernah sama!
cinta fitrah.
couple nafsu.

salah ke jatuh cinta? pelik betul la manusia ni.
jatuh cinta tapi tak couple..salah ke?
takde salahnye pun.
dah namanye manusia.memang fitrahnya begitu.
Islam tu bukan turun untuk mengharamkan fitrah.
tapi untuk mengawalnya.
dah namanya jatuh cinta.nak jatuh tu jatuhla jugak.
tapi ada caranya.
siapkan diri.
jangan berhubung,langsung!
tu je.
sekse la sikit.
alah, bukan lame pon.
aku sangat pelik bila manusia ini seolah2 si polis cinta.
lahh...jatuh cinta haram.haram.haram.tu je tau.
solusinye tak bagi.
hanya tahu perkataan haram saje.

dahlah.
budak kecik maen jauh2.
saya bukan kacau awak.
saya bukan buat sesuatu untuk awak percaya atau saya dihormati.
saya bukan hidup untuk cari redha awak.
awak suka atau tidak.
no choice!
adios!~fuh,,,,gaya macam marah je aku punye ayat.huhuhu

take it easy =)

No comments: