Tuesday, July 20, 2010

maaf, blog bersepah.


assalamualaikum.

bagi yg buka link blog ni sy minta maaf ye.sedang merombak dan nak ubah sikit tentang blog ni.ingat nk kunci dulu.tapi xpelah....mari bersepah bersama saya.haha

dah lama sangat tak tukar templete dan perkakasan blog ni.saya sendiri pon dah naek bosan dan menyampah je ngan blog saya.so...saya berkeputusan nak jadikan ia seperti bayi yang baru lahir.tolong saya ya.awak yang pandai2 tu...boleh la bagi idea ye.

sebab kat feedgit nampak mcm ade org bukak jugak blog ni, so..tak jadi nak kunci lah..mungkin ade yg bace post2 lama.ambil bermanfaat sudah la ye =)

any idea?? share lah.memang blog ni bersepah.hehe=)

sedang memikirkan konsep dan warna yang betul2 saya suka serta mendatangkan ketenangan.pink ni macam terang sgt je.rupanya saya semakin sedar diri yang saya semakin tua.so...slow and steady la warnenye.udah2 la ribena2 sgt.menyampah!haha.

hurm...awak tolong saya ye? plisss!=)

No comments: