Wednesday, June 6, 2012

i'm big enough.

salam.
tajuk takle blah betul...haha.
sukarnya membuang rasa ananiyah @keakuan dalam diri kan?
aku jadikan diriku sebagai contoh.
yelah, konon-konon hidup tak payah bergantung pada parents untuk tanggung diri sendiri.
tidak dinafikan, rasa macam selalu nak buat keputusan sendiri.
aku mengetuk hati, ketuk lagi, ketuk lagi.
tak sedar diri betul la wahai diri!
setelah direndahkan ego diri, secara memaksa hati, barulah tenang.
aku ni degil kan?
sapa cakap aku baik sangat? ingat senang ke? haha..
mujahadah memang susah.
dah rasa mujahadah, lepas tu baru rasa manis.
aku kena melalui fasa mengikut step.
bak kata orang arab, jangan jadi kismis sebelum anggur.
lalui fasa, biar ,matang sungguh, baru hasilnya cantik dan sempurna.
ingat senang ke nak korbankan kemahuan diri demi orang lain?
dalam cerita memang la sedap dibaca.
acu cuba try test skali bagaimana rasa!heh!
degil sungguh wahai diri.
degil sungguh wahai diri
degil sungguh wahai diri

just follow the flow.
susah kan nak jadi orang redha.
tapi tak mustahil.
keep it up wahai diri,
saya sokong dari belakang! feewit~

No comments: