Monday, December 23, 2013

weird.

salam.
25hb ni aku akan kembali ke tanah bumi kenyalang.
kerja yang bertimbun menanti.
tapi aku suka.
haha.
seriyes.
Jujurnya memang aku tak sabar nak kembali bergerak kerja.
itu satu-satunya reason yg membuat aku happy.
bila rakan ada sebut.. alahhh..sedihnya nak pergi dah.. aku hanya gelak.
dan cuba meraikan perasaannya.
hakikatnya aku tahu, aku tak sabar nak kesana.
gila kan? ye, aku memang gila.
berada di kampung mmg kakiku patah.
aku tak boleh ke mana-mana.
beku.
tepu.
ye, berada di tanah air sendiri mmg mengembirakan.
tapi.. bagi aku.. mana yang boleh aku kembangkan segala pengetahuan.. Islam.. keamanan..
di situ aku lebih aula untuk berada.
terpenjara di dalam syurga? oh, itu bukan pilihan hatiku.
berapa tahun lagi nak duk sana? kenapa tak isi borang pindah? soalan-soalan biasa.
hurmmm... taktaulaaaa... susah nak dapat.
sebenarnya aku memang tak bersedia lagi untuk pindah.
isi borang, apa susah? tapi, biarlah dulu.
sampai masa, aku akan kembali juga jika diizinkan Allah.
Argghhhh.. banyaknya ingin aku luahkan.
k,lah.. babai

No comments: