Tuesday, January 4, 2011

minggu serrabai!

ahhh...minggu yg serabai.
banyak kerja.
dari pagi sampai petang.
kadang-kadang sampai malam.
memandangkan 2 org je guru agama, maka
aku automatik jadi penolong panitia.
wow!
xtau ape2.
kene ngajar kat surau.
cari sukatan sendiri.
ah.

erm,rupe aku tak macam ustazah ke?
nak buat bancian skit ni=)

6 comments:

Aku Insan Biasa said...

anda ada karisma sebagai ustazah.. belajar dari pengalaman dan insya Allah anda akan semakin matang.. kena sabar dan tabah.. chaiyok!!!

Mukminah Wahab said...

ape punye soklan tu...hehe

kalau soklan tu ditanye mase kite form1 sah2 aku jawab xdk langsung..wakaka.

TAPI sekarang...sangat2 la napok wajah ustazah tu..cuma jangan wak kua perangai gila2 mu sudah la..kekgi jadi out terus..hahaha.

gud luck ustazah! ^_^

Aku Insan Biasa said...

haha.. dulu nakal.. lening dok nakal dah.. jadi budak baik doh..

Anonymous said...

to aku insan biasa:
time kasih...tibe2 jd down...rase xlayak jd pendidik...waaa T_T
trimas syg!;)

to meen:

haha...aku gila2 lg la cni...malu weh..doh la sorg je ustzh..wat senget plop...hadhoiii....
trimas syg!;)

Anonymous said...

Just be urself, zah!

aura mu akan menarik anak2 di sekeliling mu utk mdekatimu..

jgn takut utk menyayangi mereka..
ce ce.. wlpun.. sbnrnya aku yg takot..hua2


~Neesa'

ehsas jaded said...

neesa:
hurm....byk kene buat ngan bdk2 ni neesa...ting 4 pon baru knal alif baa ta...ujung mgu sah2 kene wat kelas quran plop...ustzh 48 jam!huhu