Thursday, January 19, 2012

walau aku lari, Allah tak bagi.

salam.
kali ni aku betul2 malu ngan diri sendiri.
adehhhh.
accident ni buat aku sedar satu perkara.
berhentilah main2!!
bila aku nak serius dgn hidup dlm perjuangan?
aku terpukul.
actually ada program utk student upm [aku cuba utk bersenang-lenang di sabah]
aku dalam hati sangat kagum dgn sofiah.
semangatnya tak pernah luntur!
lastly, pg tadi dia call.
oh, aku menceritakan apa yg berlaku pd keretaku.
then, dia offer nk ambil aku kat tatau dan bawak pergi sana.
aku malu, malu dan malu.
malu pada dia, malu pada Allah.
hari tu aku beralasan taknak pergi usrah sebab jauh.
Allah, aku cintakan kerehatan???
ya!!! teruknya aku.

kali ni aku tak perlu utk berpaling lagi.
aku masih berkepentingan.

hurm..[bagaimana kalau aku harus memilih, oh tidak]
tak sanggup aku fikirkan kemungkinan2 yang bukan2.
Allah! aku sangat berdosa.

No comments: