Wednesday, September 26, 2012

bumi subur dengan dakwah

assalam.
amik masa sekejap.
untuk contengan perasaan.
[teringat kata-kata seorang teman dulu, org suka bloging2 ni sebab dia takde tempat nak luah, betul ke?
haha T_T] kesian betul.

alhamdulillah, baru selesai perkhemahan tahunan, Team Puteri Islam memecah tradisi lagi, persatuan yg hampir dibubar mampu membuka mata, dapat tempat ke 3 utk markah keseluruhan, hamdulillah! oh lupa, aku harap aku mampu lagi slps ni utk menahan airmata dlm kelas form 4, boleh aku nangis dlm kelas sbb nk marah sgt?! aishhhhhhhhhhhhhhhhh! malu woo! tp tulah hakikatnya.ya Allah, ampunkan kelemahan aku. mereka bukan jahat, cuma tidak beradab.

surau dicat baru,nanti aku upload gambar surau dah cantik sikit.Student Islam  yg mewakili  Sarawak ke Penang juga berjaya membuka mata pengetua.Sekurang-kurangnya slps ni diorang akan buka mata ape je aku nak cakap. Takdela ckp kosong kan?

Himpunan hijau peringkat Sarawak.Alhamdulillah, pengalaman sangat menakjubkan.Ijtima' Murabbi.. Subhanallah, buka mata sungguh-sungguh.
Andai Allah takdirkan aku boleh berpindah ke semenanjung, semoga aku dpt tinggalkan manfaat yg kekal di sini. Anak-anak haraki penggerak bumi Kenyalang.

Air mata kadang-kadang laju je mengalir. Walaupun baru sekejap di sini, macam-macam pengalaman diterokai. Kuatkan aku di jalanMu.

Masa depan yang ghaib, semoga kamu dalam perlindungan Allah!


No comments: