Tuesday, March 24, 2009

AKU, PRAKTIKUM, BEAR, DAN HARI KALUT SEDUNIA...



salamun alaik...tiada niatku utk menjadikan blog sbg diari..hehehe..namun..hari ini dalam sejarah..kene tulis jgk..kenape?? sbb aku lewat bangun pg td..hadui...kelas pukul 8..jubah n tudung x iron lg, mandi xlg, tolong...tolong!!hahaha..al-maklum oleh rumetku bile aku dah lewat semua barang akan terbang la..kejap buke loker kejap cari buku kejap masuk kejap kuar..wahaha..mujurle die tolong aku siapkan mane yg patut.. so..hari ni paling kejap aku bersiap..dalam sejarah jgk tu..:)

masuk bab praktikum lak..huhu..abes kls org ckp senarai skolah dh kua dah..hurmm...da tau dah kene kat mane..just nk cmfirm je..SEK Men Keb Presint 16..hurmm..mcm mane upenye ye? ade iras smaasza kah?(semua skolah nk banding ng smaza...hehehe)aku tau..mmg jauh terengganu dgn bangi cnfirm jauh bezanye..xtau ler camne ni..berdebar? of cozz...takut?? byk jgk..xcited?? bersangatan! semua ni bercampur baur..almaklumla...first..sal accountability.. second..behaviour student kwsn elit..third.. i xpandai ckp luar..wakakakaka...aku takut terkeluar pekataan azimatku dalam kls nnti..haha..kenaling..kemah keming..bergelewak...huhu..tolong..pelihara lidahku Ya Rabbi.. whatever pon kene lalui jgk semue ni..aku anggap ini sbgai cbrn..huhu..(mcm nk naek gunung je)..doaku aku dpt smpaikan dgn baek la 6t ilmu Allah..boleh jd murabbi, mursyid, mudarris muallim dan Qudwah yg baek...:)Ya amanal kho'ifin..sallimna mimma nakhof...

lastly...smpai kat bilik..ade bear comel atas katil..huhu..rumet pon ckp la..ma yg bg..thanx ma! really love this cute bear..rase mcm nk gantung kat kunci motor je(boleh x? hehe)you know how much i love...bear..hehe...


sekianlah adenye utk hari ini...

2 comments:

ANIEMZ said...

salam.. izzah.. dah nak praktikal ke? bile masuk sekolah? bestnye..sekolah tu kat putrajaya ke?

Izzah Ganu said...

salam..yap...11/5 ni masuk kot..kat putrajaya nim..dekat alamanda..nyam3..hehehe..meh la jln c2..aku bwk mu g alamanda(gaye mcm kapong sdiri je..pdhal xduduk lg tu) hehehehe