Monday, August 17, 2009

MABRUK....



salam...hurmm....minggu ini adalah minggu konvokesyen UKM..tahniah kepada abgku encik Taufieq yg akhirnye berjaye konvo..hehe..setelah bertungkus lumus menyiapkan projek beliau..mabruk ya bro! then arini kinah, ma n niyah yang knvo..seronoknye tengok diorang dpt bunge..huhu:) (nanti aku knvo sila bagi bunga n bear selori oke??)esok cik ateha lak yang knvo..arini semua dah meninggalkan bilikku..semua dah pakat balik dah.. so..kembali sendirian dalam bilik yg besau ni..hihi...kasihan sungguh diriku..:(

tidak lupe mabruk juge pd sahabatku yang jauh diperlembahan nil sane..cik syidah... sebab dpt naek taun..juga kepada yang lain yg berjaya naek taun juge..:) tahniah..korang blaja rajin2 dan cepat2 balik oke?? aku dah rindu sgt dh ni:)

Macam zaman mude2 dulu lak duk ngan diorang lebih kurang seminggu ni..hadui..dah xde ni rase semacam lak..nape ye?? minggu ni jugak berlangsungnya kejohanan sukan PIPAQ untuk kursus pengurusan ko-k sekolah..aku group badminton..alhamdulillah..team aku menang untuk bola sepak & bola jaring yang dipertandingkan..its ok, its alright badminton fight!fight!fight! waaa...sakit urat betul sebab dah lame xmaen bola jaring..tetibe maen..letihnye xterkire la..tp puas hati sgt2 sbb menang...mabruk team badminton ya!

nanti aku uploadkan gambar2 event kat ats..kamera xde kat tgn aku lagi...so...kene tunggu dulu la..maklumla..aku jadi graduan FPI,KEJUT & FSSK sekaligus...hihi..owh tesis...ku pening bila memikirkanmu.....


Menjemput Bidadari- Epicentrum



Bila yakin tlah tiba,
Teguh didalam jiwa
Kesabaran menjadi bunga

Sementara waktu berlalu
Penantian tak berarti sia sia
Saat perjalanan adalah pencarian diri

Laksana Zulaikha jalani hari
Sabar menanti Yusuf sang tambatan hati
Dipenantian mencari diri
Memohonkan ampunan dipertemukan


Segera kan kujemput engkau bidadari
Bila tiba waktu kutemukan aku
Ya Ilahi Robbi keras ku mencari diri sepenuh hati
Teguhkanlahku dilangkah ini
Dipencarian hakikat diri
Dan izinkan kujemput bidadari
Tuk bersama menuju Mu mengisi hari...

Kini yakin tlah tiba
Teguh didalam jiwa
Kesabaran adalah permata

Dan waktu terus berlalu
Penantian tak berarti sia sia
Saat perjalanan adalah pencarian diri

Laksana Adam dan Hawa
Turun kebumi terpisah jarak waktu
Dipenantian mencari diri
Memohonkan ampunan dipertemukan

Bidadari tlah menyentuh hati
Teguhkan nurani
Bidadari tlah menyapa jiwa
Memberikan makna

p/s: ape kes lak lagu ni?? aku xtau..haha..xde motif tul la..

No comments: