Wednesday, June 23, 2010

apa rencana Allah untukku

assalamualaikum.

terfikir..berfikir...dan tak lain dan tak bukan.aku pening!haha
ammar dah balik johor.sunyi.kokko dah tak ade.pagi esok aku akan bangun pagi tanpa bunyi kokko lagi.owh...sangat sadis.

duduk rumah.sorang-sorang.ape aku nak buat ni?hoho.orang lain dah ada hidup masing-masing.aku sendiri? entah! tapi kalau nk mulakan alam lain macam tak bersedia je lagi.macam blur je.huhu.bila la nak sebut sedia tu ye?? hokhokhok...

tapi awat aku macam xbimbang pon ni? rilex semacam!aku sangat konpius dengan diri sendiri.harap maklum.

marilah isi borang posting.dan masa ini, aku dapat call dari pejabat yayasan kafa.nk pegi temuduga.malasnya!hahahaha...semuanya ditetapkan.ya Allah, aku baru tertanya-tanya.Kau sudah buka ruang untukku.entah la...malasnyeeeeeeeeee..hahaha...

kene jadi ustazah balik la ni??hokhokhok....aigooooooooooooooooo...malas,malas,malas!

No comments: