Thursday, June 24, 2010

sederhana itu indah.

Bila kita azamkan sesuatu, bila kita inginkan sesuatu dengan sungguh-sungguh, sepertinya seluruh alam ini memusuhi kita, ingin gagalkan apa yang kita cita-citakan...from blog rdanz.

yep...seperti yang aku rasa sekarang ini.hohoho.............xpelah...nak menguji setakat mane keazaman aku la tu.aku akan berusaha.terus berusaha untuk sederhana.ye!

terkenang kisah luqmanul hakim bersama anaknya dan seekor himar tentang telatah manusia."Sesungguhnya tiada terlepas seseorang itu dari percakapan manusia. Maka orang yang berakal tiadalah dia mengambil pertimbangan melainkan kepada Allah S.W.T saja. Barang siapa mengenal kebenaran, itulah yang menjadi pertimbangannya dalam tiap-tiap satu"

saya memang nak jadi penghuni gua.harap maklum.

No comments: