Sunday, June 6, 2010

demam luka di jiwa.

assalamualaikum.
ades...semalam mengalami kecederaan di tangan sebenarnye.bengkak habis tangan kiriku.tak rase sakit sangat kot sebab sebelum ni pernah rasa yang lebih sakit drpd ni.
tapi...oh...kali ini aku rase mcm betul2 nak demam.
manusia...sampai bila kau mahu cari kesalahanku? kenapa aku? kadang-kadang aku rasa aku seperti anak kecil yg dipermainkan.kenapa???sebelum ni aku memang seolah-olah sudah kebal dengan puji maki manusia.tapi kali ini...kenapa aku yg menjadi subjek perbahasan?? kamu sudah melampau wahai manusia!

apa yg aku lakukan terhadapmu?? aku tak pernah mengusikmu,memujimu apatah lagi memakimu.namun atas dasar apa kamu tetap mahu lagi mengusik ketenangan dan kesabaranku.kalau manusia itu tahu bahawa aku begitu benci sekali berada di posisi ini!

aku takkan berhenti.ya..itu pasti sekali.aku tetap akan menjadi aku.puji makimu tak menjejaskan aku.yang aku kejar hanya redha Tuhanku.kamu apa tahu????!!namun mungkin aku perlu rehat sebentar.kerana kali ini aku memang diserang demam jiwa yg dahsyat. aku akan bangkit dengan lebih terang lagi.menangkis semua kata-katamu!bahawa apa yg aku lakukan bukan kerna manusia atau nama.

p/s: mata bergenang, kenapa emosi mahu dipujuk seperti anak kecil ni?? adoyai....
bulan...bidadari rindu padamu.;(
p/s: really need a rest..demam sampai tak boleh bangun dah rasenye ni.pening amat...fa iza maridtu fahuwa yashfiin.Allohu Alloh.

No comments: