Sunday, June 27, 2010

terasing?

assalamualaikum.

actually baru je abis baca novel hilal ni hah, terasing.tadi pi bando ngan adik aku, minggu lepas bersungguh dia cakap sinergi ade kat kedai buku banggol.aku tak amik pot, tadi tibe2 semangat lak pi...thennnnnnnnnnnnnn....buku itu sudaaa habis...huuu....terhangat di pasaran la encik hilal nih;)

untuk tidak mensia-siakan kesungguhan kami pergi ke bando maka kami beli jugaklah novel dia yang tajuk terasing ni hah.sedap jugak...tapi aku still xpuas hati sebab xdapat sinergi.tuan penulis, tolong hadiahkan pada saya buku-buku awak boleh?? saya malas nak cari buku awak lagi,cepat sgt habis!

tiba-tiba insap semacam je ngan novel tu.kisah persahabatan dan cinta.but lebih tentang persahabatan la.

hurm....ade orang terasa tak saya macam mengasingkan diri ni?
ade yang rasa tersisih tak?
let me now if its really happen.really.sapa yang rasa saya mengasingkan diri dari mereka baik cepat cakap.

tolong jangan tuntut kat akhirat nanti sebab saya tak tarik kamu ke arah jalan Allah.saya masih memegang janji.kamu semua tetap dalam doa saya.jangan kira kesepian saya di fesbuk tu.tolong beritahu saya.jangan pendam.jangan tuntut di akhirat nanti tolonglah!

No comments: