Tuesday, September 1, 2009

PERJALANAN INDAH

Assalamualaikum..hehe..hurm...seronok betul pergi bercuti ke johor tanpa rasa bersalah terhadap tesis dan kerje2 yg bertimbun2 tu..alhamdulillah..terlerai sudah ape yg aku nantikan..ammar sudah kugolek2..hehehe..(macam ayam je)aku baru je sampai pukul 2 petang tadi kat KIAM ni..n then pukul 3 terus ke kuliah pengurusan ko-k sekolah..then balik masak2 sikit nk berbuke..ni..nyempat aje aku hapdet..keh2..mlm ni aku teraweh kat kolej jelah..xpe..esok aku pergi an-nur..dah rindu nak dengar suare imam yg lemak berkrim disukai ramai..huhu:)malam ni pulak ade latihan untuk persembahan ari sabtu ni..aku langsung xtau nk buat ape..(sape suruh aku balik kan??) hehehe..xpe...ade la tu kerje untuk aku buat kan? hadehh..letihnye arini..but rase bertenage..xtau la nape..owh..lupe lak..gud luck to my luvly brother..trial SPM..hehe..terkedu sat die komen kat shoutbox..jah geram sekejap je aritu..jgn la sedih sgt plak..hadehh..buat yg terbaik utk trial ni..jah harap sgt2 adi dpt masuk IQT tu..please..do da best ya! tangan da letih..mate da ngantuk..so..ni galeri ammar ajwad untuk sesape yg berminat nk tengok...hehe:)psss...along..copy kat cni jela ek..xleh nak sent gambar kot tepon..tepon masuk air....oke..daaa....salam..zzzzzzzzzzz....












p/s: sesiape yg berminat nak golek makhluk seketul yg comel ni jemput la datang raye kat umah ye..hehe..tapi lau mak die marah aku tak tanggung:)

2 comments:

Izzan Fahat said...

salam...

he.xnk tggngjwb ye.comel bdnye, geram tgl;)

ehsas jaded said...

salam alaik izzan..

oo..xnak tanggungjwb xpe...semua org mmg nk cubit lau tgk si ammar ni..haha