Sunday, October 18, 2009

hampir menjadi kenangan....


Buat-buat bizi…:)

Assalamualaikum..kenapalah posting akhir2 ni macam byk cite2 je yek…aku jadikan blog ni sbg wasilah lepas tension la pulak..huhu:) jgn la ikot oke…tade pekdah=) tesis…masih belum berkesudahan.. final..menghampiri..along…da pergi spain..hukhuk…takiero hermanas…te estrano tanto( betul x ayat ni?) xpe..yg penting Olympus aku pergi sane…hahhahhaa=) along..jage diri baek2 oke..sedih sgh la along xde time raye haji nanti…first time rasenye xcukup ahli family..sob..sob… jgn lupe kirim slm kat Rosalinda & Fernando Jose Altamirano bile sampai sane..wahahaha..:)
Semalam, aku dan k.suzi dijemput kak izan lagi utk pergi ke rumahnye, actually singgap sekejap je, destinasi utama ialah rumah kak hasnah..mamiku time praktikel dulu..mak oi..lawa gile rumah die kat putrajaya tu..decoration yg sgt tersusun dan cantik..kagummmm=) sampai malam aku dan k.suzi duk kat rumah kak izan..bincang2 tesis kak suzi..then balik..
Arini, majlis jamuan dengan budak2 Pend Al-Quran tahun 4, best sgt! Rupenye ramai lagi yang aku tak kenal batch aku sendiri..huhu..teruk sgh..ade tu yang aku xpernah nampak pon..hahahaha..teruk2.. tp jamuan kat tasik kejut ni akan meninggalkan kesan yang mendalam jugak untuk aku..rupenye aku sayang jugak kat bdk2 fak ni walaupun aku xbrape nak suke sgt kos pendidikan..haha..teruk..teruk.. aku xsuke subjek2 pendidikan je..actually bdk2 pend mmg best sbnrnye..i love u all..
Masa semakin suntuk..kaki mesti teruskan langkahan terakhir untuk melengkapkan ape yang masih tak sempurna..semoga setiap langkahan ini diredhai dan diberi manfaat..semoga jalan selepas ini dipermudahkan dan ukhwah ini kekal selamanya..walaupun aku dah pernah ade anak murid..tapi aku masih xpercaya yang aku akan jadi ustazah lepas ni..huhuhu=) semoga anak2 murid aku yang akan datang sebaik anak2 muridku time praktikel aritu..aminnnnn…..

p/s:rumet aku dua org tu cuti 2 minggu..so aku duk sorg2 dalam rumah yg beso ini..sape nak mari menyinggah dan memenuhkan ruang rumah sila kontek aku oke? aku mengalu-alukan kedatangan korang..hehehehe..jom la masak2 ngan aku:))

No comments: