Friday, January 15, 2010

perasaan.....

Assalamualaikum semua…izaiyyak?? Hehehe..buat2 pandai cakap ammi plak..oke..kita tukar lahjah sepanyol…como istas??

Hari ini hari sabtu..semalam hari jumaat..rumet saya balik kampung die lah..maklumlah orang dah berkeluarga…kawan satu fak sy juga balik kampung..juga atas sebab yang sama…oh……………………..(merenung panjanggggggggggggg) hehehehe…..
Baek punya mukaddimah..huhu..menyampah i! sambil-sambil menghapal surah-surah dalam juzuk 29 ni(masih xingat2 haha) tetibe menyelinap perasaan yang bermacam-macam…oh…………..saya tak suke begini! Sunguh-sungguh saya mengelak daripada berfikir tentang ini,,tapi…hohoho……..


Saya takut…sungguh saya takut…kadang-kadang sampai menangis pon ade…bagaimana dengan saya? Sudah cukupkah tawakal dan ikhtiar saya? Entahlah….saya tidak tahu!


Wahai Tuhan yang Maha mengetahui apa yang berada dalam lubuk hatiku yang paling dalam…kurniakan hal yang terbaik kpdku menurut pandanganMU..kurniakan kesabaran dan ketenangan fikiran padaku..jauhkan keluh kesah daripada ruang fikiranku..datangkanlah ia pada masa sesuai dengan batas mampuku..semoga setiap hal yang Kau kurniakan padaku merupakan hal yang terindah dalam hidupku!

Saya nak menangis boleh>>>>>>>>>>>>>>>>>>hohohoho…

p/s: saya seorang yang normal lah…sape cakap saye xde perasaan?? Sila angkat tangan sekarang!! ~marah ni…hahahaha~

2 comments:

meenlove said...

Alohai kawan kt sama.Sape ckp kamo tak normal kasi rau aku cepat!!! Hahaha. Aku paham perasaan mu sbb aku pn alaminya. SEKARANG!!! Ahaks. Cuma malas nak layan sgt. Sama2 la kita berdoa moga2 diberi yg sesuai. AMIN!!

p/s: bila tiba bab2 sentimental nih lg best klu leh sembng berdepan..huhu.

ehas jaded said...

rama la kate aku adop pasaang meen...sob..sob...siang kat aku kan? kan? har3...~Allahumma zawwijna zaujan soolihan warzuqna rizqon hasana~kurniakan yang terbaek pd kami menurut pandanganMu ya Allah..bkn menurut kami..........

p/S;yep3...sedap sembang depan2..huhu