Wednesday, February 17, 2010

bosan buat perkara sama......



pernah tak dalam hidup korang rase boring sgt??? bukan sbb boring xde keje,,,tp sbb melakukan rutin yg sama je...aku tengah rasa itu sekarang! dan aku cube menasihati diri sendiri ni,,,hahaha.....

*tidak ada bersamamu melainkan semata-mata maka engkau jangan terpedaya, bahkan ikhlaskanlah ibadah kpd TuhanMu!


*aku mengadukan diriku kpd diriMu..dan menangisi diriku disisi diriMu aku berkata kpdnya: wahai amarah jika datang ketaatan maka engkau mencari-cari alasan dan malas, dan jika datang hiburan maka engkau cergas!

*ya Allah..aku mohon pertolonganMu ke atas diriku...jadikanlah aku menguasainya sehingga ia tunduk kpd kebenaran yg engkau turunkan!

2 comments:

ijad said...

betul tu...bosan kan...

ehsas jaded said...

xdelah....hehe,,,xbosan pon,,,,=))