Monday, February 1, 2010

makin kompius,,,,

Assalamualaikum…

Izaiyyak?? Hurmm….hari ni aku nk tulis simple thing je…just nak update ape yg berlaku dalam masa sekitar 2,3 hari ni..hari ini..oke..aku mengonlinekan diri (tu pun nak cerite ke?) yelah..nk crite gak… entah…maafkan aku shbt..rupenye aku telah mengabaikan seorang shbt rapat aku dari form 1 dulu lagi akibat aku menginsiblekan diri..adehh…teruk3!banyak yang diceritakan oleh salwa sepanjang dia berada di Jordan..masalah…kisah2 yang berlaku dan apa yang dialaminya…tiba-tiba aku jadi amat rindu dengannya!

Then tentang seorang pembaca blog yang membaca blog aku ni…actually aku amat terharu sebab ade jugak orang concern dengan penulisan yang aku rase entah ape2 ni..Alhamdulillah…aku mula nampak manfaat aku berblogging skrg! juga yang menjadikan aku semakin takut..sebab…tanggungjawab penulisan aku semakin berat rasenye…blogging sbgai salah satu metod dakwah…juga tempat aku meluahkan perasaan…hohoho…kpd encik teddy..ambik yang bermanfaat shj…sy hanya seorang manusia biasa…yg hanya cuba meneruskan perjuangan Rasulullah….


Then sbnrnya aku baru sahaja balik dari meting untuk kem bina insan murabbi…adehh…takut jugak tengok masing2 meluahkan perasaan masing-masing..aku pandai tersengih2 je dalam meting.. kesian dekat MT..byk kerja..hurmm…tertekan…dahlah tak biasa berpersatuan…kesian2…harap2 lepas ni dapat kenangan indah lah…


Esok kump A untuk KBIM ni akan bertolak…aku langsung takde persediaan ape2…mental n fizikal..ntahlah..takder perasaan la…barang-barang semua tak abis cari lagi..ni mungkin program terakhir untuk aku untuk final sem ni…tolong ya Allah..bagi semangat dan kekuatan untuk aku!

Semakin hari aku semakin kabur….kenapa ye?? Cuma satu pintaku ya Allah…jangan tinggalkan aku!aku tak mampu nak hadapinya jika Kau tidak mengiringi setiap helai nafasku!

No comments: