Sunday, June 20, 2010

mencari sesuatu di antara waktu!

assalamualaikum.
hari-hari yang dilalui makin pening.makin tak paham dan makin kompius! semalam baru hantar along n bank in duit yuran konvo dlm akaun kinah.

dan tiba-tiba...aku rasa macam nak sambung blajar lagi! aku tak nak kije lagi.aku tak nak kawen lagi.aku taknak pk masalah2 yg tak best!huhuhu....

kemungkinan akan ikut akak aku ke johor esok atau lusa.tapi xsure lagilah.erk..apesal aku deactivate akaun fb tu? huhuhu...nanti la aku bukak balik.sory lah...takde org perasan kot aku buat macam tu...huhuhu;)

aku masih dalam proses mencari makna.jangan salahkan aku.kalau salahkan aku pon apa aku boleh buat.sungguh aku pening dan tak paham!silap itu menambah ilmu.itu yg aku pegang.
sebab setiap kesilapan yg berlaku, aku akan pikir balik dan selepas itu aku akan sedar bahawa aku telah silap.dan selepas itu cuba membaikinya.

sungguh...aku menangis dalam hati.aku penat.aku penat.aku penat.aku taknak laluinya!bolehkah.................aku nak sambung blajar!taknak mengajar lagi.tak layak!bolehkah?

ya Allah...engkau mengetahui apa yang terbaik untukku.segalanya aku serahkan pada kekuasaanMu untuk mengatur hidupku.aku tidak tahu apa yang terbaik untukku.hanya Engkau yang tahu.

2 comments:

Anonymous said...

awat mg dop active fb??y? y? aku perasan ketiadaan mg... (purity P)

ehsas jaded said...

thanx kerana menyedari ketiadaan aku...;) lobiu...muahhh;))