Sunday, March 18, 2012

aku dan sesuatu....

assalamualaikum.
di malam yang agak tenang [semalam aku mmg cuak sangat2]
seorang shbt menelefon.
sahabat lama.
aduh, sbnrnya aku mgkin byk terlepas pandang dgn shbt2 aku.
aku malu bila mereka yg memulakan perkhabaran.
tapi, selalunya aku mmg tewas dalam bab itu.
alasan, aku sgt sibuk[kompem korang takbleh terima kan?]
sembang2 soal kehidupan.
dan tentunya akhir sekali topik terhangat di pasaran.
haha.
takkan habis selagi tak mengakhirinya.
dia juga melalui jalan mujahadahnya.
argh...ada orang jalannya mudah.
ada orang jalannya sedikit sukar.
mungkin aku termasuk dalam golongan yg sukar itu?
boleh terima?
tgk Abdullah khairul Azzam dlm KCB tu...pyh sgh.. sampai last2 tu sujud syukur!
argh, part tu mmg aku nangis.hehe
aku sendiri pun tak tahu.
macam mana aku nak jawab.
orang minta nasihat.
aku lagilah tak tahu nak jawab.
cuma hulurkan pengertian aku mampu.

eh, kejap, sbnrnya aku nak cerita bab ukhuwah tadi! hahaha...
oke2, balik cerita asal.
aku jadi kelu dgn seorg shbt.
perbezaan pemikiran mungkin?
entah.
dia sangat baik.
cuba teruskan ukhuwah.
aku selalu mendoakan yang terbaik untuknya.
walaupun dalam diam.
ye, nampak aku selalu hepy kan?
abis, takkan nak nangis?
ya Allah, aku mendoakan segala yg terbaik utk mereka.

ayah ibu ahli keluarga yang mencintai dan memudahkan urusan.
dengan penuh rendah hati dan rendah diri, aku sayangkan kalian.
mak, akak mintak maaf banyak-banyak.
selalu akak menangis bila ingatkan mak.
akak nak bahagiakan mak sungguh-sungguh.
akak nak mak dapat yang terbaik dari akak.
akak cuba jadi anak yg baik selagi akak sempat.
banyak yang mak ayah family buat utk akak.
akak nak balas sangat-sangat.... T_T

No comments: