Saturday, March 3, 2012

::karena hati bicara::

[dalam mihrab cinta]

demi cinta ku pergi
tinggalkanmu relakanmu
untuk cinta tak pernah
ku sesali saat ini
ku alami ku lewati
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
suatu saat ku kan kembali
sungguh sebelum aku mati
dalam mihrab cinta ku berdoa semoga

suatu hari kau kan mengerti
siapa yang paling mencintai
dalam mihrab cinta ku berdoa padaNya

karena cinta ku ikhlaskan
segalanya kepadanya
untuk cinta tak pernah
ku sesali saat ini
ku alami ku lewati

suatu saat ku kan kembali
sungguh sebelum aku mati
dalam mihrab cinta ku berdoa semoga

suatu hari kau kan mengerti
siapa yang paling mencintai
dalam mihrab cinta ku berdoa padaNya semoga semoga

ahaha, feeling gila petang ni.actually aku x minat pun oki ni.cerita dlm mihrab cinta pun aku x minat.
ntah, xtau apehal aku p tulis menda kat ats ni.hampeh je.
errk...tgh serabut sbnrnya.
elleh, macam dia je serabut.
hampeh je.
xkisah la..mmg otak tgh berselirat.
so, kita alihkan keserabutan pada jiwang petang sabtu.
igtkan nak tido td pas abis skola ganti.
tak jadi plak.
terrrlayan jiwang.
dan..
termenangis la plak.
T_T

2 comments:

Anonymous said...

slm cik wafa sy nk tny psl skit?

ehsas jaded said...

wslm, apa dia? xphm awak punya soalan[actually, sapa ni?]