Monday, May 24, 2010

huurul ain;)




assalamualaikum...bila nak tukar layout ni?? huhuhu....sayang la plak kat pinky2 ni..tgk lah..nanti dah sampai seru aku tukar..siap dengan semua skali aku tukar..buat blog baru..ade cadangan name baru tak??? dalam kepala aku ade satu name yg sgt2 aku suke utk blog baru ni...(kalau rajin la...tunggu something happen baru aku tukar semuanya..haha)juga ade iras2 ng huurul ain ni...hoho..;))

apesal plak hurul ain ni?? sebenarnya lately aku suke sgt duk bace blog zaujah ust zaharudin.subhanallah....malu aku dibuatnya.baik sungguh orangnye(dlm pndgn aku..aku rase mmg dia baek sgt pon)bace2 zaharudin.net pastu terbuke link zaujahnya...ade satu post pasal kecemburuannya pada bidadari syurga...iaitu hurul ain...yg akan bersama dgn suami di syurga kelak.subhanallah...aku juga tiba-tiba jadi cemburu(w.pun takde calon..haha)dia berusaha menjadi bidadari utk suaminya. melalui pembacaanku aku tahu dia sangat baik orangnya.adoi...aku lagi cemburu padanya..belum pd hurul ain lagi..huhu

rupanya aku ada model utk aku jadikan contoh secara live kat atas muka bumi ni. sbnrnya aku sedang mencari model yg realistik utk dijadikan contoh.Alhamdulillah...ketemu sudah..;))

sudah cukupkah usaha aku? sudah sabarkah aku? sudah bersediakah aku? tanggungjawab ini bukan main-main..ia satu peringkat ujian yang besar.perlu lebih mantapkan usaha...demi sebuah kata yang bernama REDHA!

bantu aku ya Allah.aku mahu menjadi bidadari itu.yang dicemburui para bidadari syurga.aku akan terus berusaha.ya..aku akan berusaha!

~impian bidadari bulan:)~

2 comments:

Muhammad said...

Salam ziarah.. Isteri solehah yang bersama suaminya dalam syurga bakal menjadi ketua bidadari.. Bidadari lain cuma khadam.. Tiada bujang dalam syurga.. Teruskan mensolehkan diri.. Semoga dirahmati Allah dengan memperoleh kekuatan dari-Nya..

ehsas jaded said...

syukran ziarah blog ntah ape2 ni..
i.Allah..doakan..ana masih dlm usaha...