Monday, May 3, 2010

mengertilah!

assalamualaikum..
hari ke tiga menjadi surirumah sepenuh masa.sweet! mmg bizi la jugak sbb macam mak plak uruskan adik aku nan seorang tu.td pergi amik die kat IQT sbb die nk test motor.then ajak makan2, pastu balik rumah sekejap sbb nak amik brg2 die tertinggal..lastly hantar die kat IQT balik.

Alhamdulillah.dia lulus td.aku hepi..sebab dpt mengurangkan kerunsingan mak aku yg selalu risaukan adik.mak senyum td.aku hepi giler!ah....moga jalan adikku makin terang slps ini.aku akan cuba jadi kakak yang terbaik untukmu!

ah....langsung takde kaitan ngan tajuk kan? entahlah...ketakutan makin terasa.aku takut!aku takut! ya Allah...mudahkanlah....manusia takkan faham.itu aku sudah biasa.si polis cinta! ah! pegangi hatiku ya Rab...aku takut untuk melukakan. tolong jaga aku!permudahkanlah agar semuanya terlerai.kadang2 aku pk...aku tak sanggup lg...oh...oh...;(

No comments: