Tuesday, May 18, 2010

setitis air mata seulas senyuman.

assalamualaikum.setelah ditegur syu barulah aku sedar bahawa dah lama sgt aku tak hapdate blog.betulla....semakin byk tekanan semakin byk posting.duk kat umah ni w.pun tekanan ade tapi tak sehebat di sana.jauh dari orang.cepat sikit aku reda kalau stress or whatsoever.

take me away.kadang-kadang aku rase nak lari!sungguh!tapi aku dah janji dengan diri sendiri takkan berpaling lagi.ya Allah.kadang-kadang bila teringat aku boleh mengalirkan air mata dengan sendirinya.bukan tak redha.bukan tak sabar.cuma mengadu bahawa sesungguhnya aku memang lemah dan tak ada apa satupun jika tidak dibantu Allah.Arghhhh......tapisan demi tapisan.ujian demi ujian.takkan berhenti sampai mati.sekarang baru tersingkap hikmah segalanya.subhanallah!Allah menyediakan sesuatu yang terbaik buatku.cuma......mungkin perlu sedikit masa untuk aku analisis dan menyedari bahawa itu memang untukku...atau tidak.

rindu.ye....aku rindu.siapa tak rindu.tapi....mungkin ada hikmah tersembunyi.semoga dia terus maju.aku sangat gembira melihat kemajuan dan kebahagiaan orang yang aku sayang.bila aku dah buat keputusan, aku takkan berpaling lagi.semoga Allah redha dengan keputusanku.

takdir.takdir.takdir.hurmmmmmm......biar Allah yang selesaikan untukku wahai kamu!jika memang kamu, hatiku takkan teragak-agak lagi.yakinlah!