Tuesday, August 17, 2010

banyak yang saya mahu sampaikan.



Ahhh....banyak, sangat banyak.
kiranya nanti saya juga akan mengkisahkannya dalam 10 hari 10 malam juga~balas dendam...haha
saya kira saya tak perlu lagi kisahkannya pada yang tidak memahami.
mungkin natijahnya akan mengundang keburukan.
dan lebih baik saya diamkan saja.

ah!banyaknya saya mahu kisahkan.
banyak.
banyak.
banyak.

semakin hari jantung saya semakin tak stabil.
dan seperti cerita korea kegemaran saya itu
"jantungku dah rosakkah?" haha...
aduh.....sakitnya.


Tuhan..banyaknya yang aku mahu kisahkan.
tapi ia sekadar terhenti di lautan hati yang dalam.
oh...kiranya saya masih perlu sabar.
waaaaaaaaa.....cepatlah masa.
cepatlah.
cepatlah.
saya mahu bercerita dan berhikayat! haha
bergetar dan terus bergetar.
apakah?
fuhhhh~~~

teringat cerita my boss my hero.sakaki makio.hahaha....adakah aku dah jadi 'sebodoh' sakaki makio bila berhadapan dengan fenomena ini???aiyak!

No comments: