Monday, August 30, 2010

kad raya, rasa macam jadi budak balik.



assalamualaikum.

adeh,baru balik dari mengajar.minggu depan dah start cuti skolah.esok cuti merdeka.
so....cerita menarik hari ni? haha...budak2 kelas aku bagi kad raya."ustazah, ustazah wajib balas tau!" hahaha...adoih...ade plak mcm tu.nak bagi, wajib pulak kena balas.bertuah betul!

rupenye baru aku perasan, budak2 suka menomborkan ustazah kegemaran mereka.aduh...macam2!aku dulu xde pulak main nombor2 camtu.cuma kalau suka, suka jelah....takdela maen bagi nombor kat ustazah febret aku.maybe aku xpernah ade ustazah febret agaknye? haha..

apepon, mmg tgk budak2 ni aku akan hilang duka lara.bercerita ngan diorang, kena keliling penuh...rase mcm semua anak2 aku.haha...seronok tgk muke diorang.seronok dgr celoteh diorang.seronok dgn pandangan budak2...soalan2 dan mcm2 ragam.kelakar! aku senyum jelah kalau yang pelik2 sgt tu.

ustazah...tunang ustazah nama ape? ustazah, ustazah nak kawen bile? ustazah ade anak tak? ustazah nak anak berape orang(paling xleh blah).....senyum jelah senang.dulu praktikal sekolah menengah dah lali soalan camtu.

ustazah...nak biodata ustazah...hahhaha...aku jawab pesal? nak mai meminang ke? xpelah...dah tunang!hahahaaha....adoih....sakit perut la aku ngan budak2 ni.but its really make me smile! n hepi.mmg xpikir berat2 duk ngan budak2 ni.sangat seronok!=)

No comments: