Sunday, August 1, 2010

selalu saya memujuk diri saya.......



selalu saya memujuk diri saya...
supaya jangan menangis bila tiada yang memahami
selalu saya memujuk diri saya...
supaya jangan rebah bila tiada yang memapah...
selalu saya pujuk diri saya...
penuhkan hak orang lain biar hak diri saya terabai...
selalu saya pujuk diri saya...
merapat...jangan menjauh......
selalu saya memujuk diri saya....
orang lain sangat cintakan senyuman saya....
dan mungkin membenci tangisan saya....
selalu saya pujuk diri saya....
jangan meminta....teruskan memberi....
selalu saya pujuk diri saya....
jangan memberontak dan jangan menangis macam dunia dah nak kiamat....
selalu saya pujuk diri saya...
saya sangatlah berharga!
selalu saya pujuk diri saya....
jangan salahkan diri sendiri...bukan salah saya!
selalu saya pujuk diri saya...
memahamilah...walau satu dunia tidak memahami saya.....
selalu saya pujuk diri saya...sayanglah...jangan membenci...
selalu saya pujuk diri saya...
berbaik sangkalah...tiada orang inginkan yang tidak baik....
selalu saya pujuk diri saya....
selalu saya pujuk diri saya.....
selalu saya pujuk diri saya.....
selalu saya pujuk diri saya.....
selalu saya pujuk diri saya.....
selalu saya pujuk diri saya.....
selalu saya pujuk diri saya.....
selalu saya pujuk diri saya.....

usaplah air mata saya sendiri!dah 3 hari awak menangis macam orang gila!sudah!
teruskan hidup...orang lain banyak lagi yang susah dari hidup awak!

saya mesti pujuk diri saya!
saya mesti pujuk diri saya!
saya mesti pujuk diri saya!
saya sangatlah kuat!
saya sangatlah kuat!
bahu saya mampu menanggung beban yang banyak!
kerana.......Allah sangat-sangat mencintai saya!
Allah sayang saya
Allah sayang saya
Allah sayang saya

No comments: