Wednesday, September 8, 2010

barang hantaran.


~sekadar gambar hiasan~

tajuk kemaen gempak!haha..
actually mak aku suruh aku buat gubahan hantaran utk pertunangan abang aku.
wah!tension...tangan aku macam kayu ni nk buat gubahan hantaran??
aiyok!
tp sebab dah memang takde mase nk upah2 orang terpakse jugak aku meng kera aktifkan diri.
waaa!tapi seronok jugak try test perkara baru.
hurmmmm...hasilnya macam takde la kayu sgt.
telekung sembahyang dah jadi pokok, jubah manik dah jadi macam ape pon aku xtau...haha
lantaklah....nampak oke je tuh.

waaaa!nak jugak....nak jugak...kekekekekeke....
actually kemeriahan hari raya tertutup dengan majlis ni.
dalam 10 buah kereta jugak nak pergi kat belah perempuan.
uihshhh....aku pulak naek seram.
kalau aku nanti jangan datang ramai-ramai sangat ye?
takut weyh!

sekarang baru paham kenapa orang berdebar-debar.
hahaha...
dulu takde perasaan.
blurrr je.
bila dah gubah-gubah sendiri.
tengok-tengok cincin sendiri.
woowwww....
menyeramkan.
haha...
dulu yang kakak aku, mase tu aku kecik lagi.
kalau pergi yang rumah saudara xdelah macam ni.
entahla...
aku pulak yang terlebih seram.
by the way...
maybe aku berbakat jugak buat barang hantaran ni....!waakakaakaka~perasan!

p/s: agak seronok mood sekarang!yeeha!

No comments: