Saturday, September 11, 2010

selamat kembali kepada fitrah.eid mubarak!

raya tahun ini.
seperti biasa.
bezenye..ade penceria yang dah mempunyai kaki.
ammar!kan best kalau ade ramai-ramai budak kecik dalam rumah ni?
oh~~~saya nak baby!

semalam, alhamdulillah, pertunangan abg aku encik taufieq dan kakjie berjalan lancar.
penuh rumah k.jie.aku xleh bayang betape nerbesnye beliau.
kalau aku kene camtu kompem dah pengsan.
oh.....

ah...raya.
kenape rase ade sesuatu yang kurang.
entahlah.
betul-betul rasa tak lengkap.

ramadhan.
aku tak tahu setakat mana aku laluinya dengan baik.
aku harap aku betul-betul dapat meraikan hari kembali kepada fitrah.
eidul fitri.menghayati maknanya.
ah!

semoga gurauan di majlis pertunangan semalam menjadi kenyataan."selepas ini turn adik taufieq pula" wakakakakakaka....

oh lupa, tahniah aniem untuk kelahiran baby hadeef.aku dah dapat anak saudara baru.sedang merancang untuk ke rumah aniem ni.maybe pergi seorang je.org laen masih sibuk beraya.malas nak kacau.lagipun umah aniem tu dekat sgt ngan aku.wajib aku pergi secepat mungkin.

okelah, selamat hari raya aidilfitri.moga sepanjang tahun kita semua berada dalam kebaikan.kullu aam waantum bikhair.aku mahu memohon maaf atas segala kekurangan dan kepelikan yang terjadi.berusaha untuk kembali kepada fitrah.memerlukan kekuatan dan doa kalian.maafkan aku. assalamualaikum.oppss...tertinggal, aku sayang kalian.

No comments: