Wednesday, September 15, 2010

matahari.


~Heaven's sun is shining down upon you.
I don't know why, but this line strung through my head.
..... The Sun~


semalam saya sangat seronok.keluar bersama sahabat2 saya.kinah,teha syu..oh!sangat suka hati!saya tak dapat membayangkan sunyinya hidup saya tanpa kalian.ya, saya memang tamak kerana saya ingin mencintai segalanya.

semua saya nak.teruknya saya kan??bila bersama shbt2 saya, memang kadang-kadang buat saya terfikir.oh, saya memang masih tak bersedia.saya masih mencintai kehidupan saya yang begini.saya takut!

tiada siapa yg memusnahkan kehidupan saya.
tiada siapa.
tiada siapa.

sekarang memang saya sedar, menerima lebih sukar dari memilih.

ya Allah, lembutkanlah hatiku yg sekeras batu ini.lapangkanlah dadaku.ya Allah, kenapa aku begini?

No comments: