Saturday, September 4, 2010

saya rindu.



entah kenape.
malam ni feeling.
air mata mengalir sorang-sorang.
tak pasal-pasal.
women cry for no reasons? aiyak!xbest..
aku ni dah jadi women ke ni? haha...rase mcm xcukup umo lg nih.

ah, rindu.
xtau ape yang aku rindukan.
yang pasti macam ade lompang.
apakah?
adoi!

mungkin rindu untuk jadi budak-budak.
hampeh!ade plak...yelah!
best la buat ape-ape xpikir pon feedback.
tapi bkn la buat something yg teruk pon.
just nakal-nakal.
ah!saya rindu nak jadi budak balik.

hujan.
sekarang hujan.
rintik-rintik.
sayu.
mak and ayah dah tido.
tinggal saya terkontang-kanting.
ngadap encik laptop.
sekadar tengok.
jam 12.05 a.m
skali ngan instrumental yiruma-moonlight!perghhh!!
woi3.....baek pasang fahd kanderi ke..masyari ke....hape da!

mungkin malam ni saya begini sebab saya sunyi.
ah, baru hari ni nak rase sunyi.hampeh sgh!
xdelah, esok bangun sahur okela balik.

entah apa yang saya rindukan.
oh Tuhan!

No comments: