Tuesday, September 21, 2010

mati rasa.

ah, patutlah orang boleh gile sebab cinta.
ah, patutlah orang boleh putus asa sebab cinta.
ah, patutlah orang boleh taknak kawen terus sebab cinta.

hahaha...cinta tu apa?

entahlah, aku pun xtahu apa maknanya.
cuma bile dengar-dengar cerita dari kawan2 yg cakap pasal kesan cinta ni aku jadi pelik.
boleh ke sampai tahap macam tu,ai..cinte bebenor ye??
now i understand.cuma aku faham jelah.hehehe..nothing else.

bagaimana dgn masa dpn aku sendiri?
oh..xtaulah.
tapi aku mcm xbimbang pon.
boleh ke macam ni?

teruk jugak penyakit aku ni.
huhu..
ah...doakan la semoga urusan aku dipermudahkan.
pernah dengar perkataan 'mati rasa'??

mungkin aku sedang menghadapi krisis itu sekarang.
bila penyakit ini akan sembuh??
masa akan menentukan.
ya Allah, sembuhkanlah kesakitan ini.
hanya itu yang ku pohon.

No comments: